100 frågor. kult liv va :D?!

-------------------------------
1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att va 24 :P
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
har inte vart med någon idag :(
3. Hur lång är du?
158.5 cm tsss
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
clash of the titans eller huren stavas. Annars Southpark om de gälls :)
5. Vem ringde du senast?
Jossa tror jag
6. Vem ringde dig senast?
boger
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag cyklar :-D du?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Bror pååå
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
aldrig vart gifta :p men de e inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma?
Slutet av Januari.
11. Vilken ögonfärg har du?
Lj grön.
12. När vaknade du i dag?
HAHA min lektion börjar 12:40 men jag vakna vid 8 !!!!!!!!!!!!! :(
13. Vilken är din favoritjulsång?
feliz navidad eller hure stavas HAHAHA
14. Vilken är din favoritplats?
Vet inteeeä. VIll till DUBAI<3
15. Vilken plats föredrar du minst?
ut i regn o blåst HAH
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet väl inte jag:D
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kommer jag faktiskt inte ihåg:P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
o skrattar fan hela tiden så :D!=?!=
19. Hur stor är din säng?
120 säääng
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan;))9)))9
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem eller sex st:P
23. Hur många landskap har du bott i?
vadå landskap ? Gotland och värmland har jag bott i
24. Vilka städer har du bott i?
fan va trög jag är ? STÄDER:P?! linde, etelhem, etelhem igen, stånga, linde igen, torsby.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, STYVLA i snö, strumpor inomhus
26. Är du social?
JAAA GE MIG FOLK<3…
27. Vilken är din favoritglass?
88:AN :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?
banan glass maränger choklasås MMMMMMMUMS
29. Tycker du om kinamat?
japp japp:D
30. Tycker du om kaffe?
Ja! kaffe med mjölk o SOCKAAA i!
31. Vad dricker du till frukost?
oboy o rostad macka, eller cocopops<3
32. Sover du på någon särskild sida?
högra, men brukar få ont i örat pga tunneln. Så då vänder jag mig om hah
33. Kan du spela poker?
NÄE ingen jävla aning hur man gör:D eller spela när ja va liitttääN! och då va jag grym. Men nu fattar jag noll.
34. Tycker du om att mysa/kela?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA. vem gör inte :>>>>?
35. Är du en beroendemänniska?
.........jA:p
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jepp Christoffer ÖSTERGREN:D fast han är ett år äldre än mig.
37. Vill du ha barn?
Hatar barn, så inte än på ett bra tag haha!
38. Kan du några andra språk än svenska?
lite engelska o spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, 3.0 i promille hade jag, sen har jag faktiskt åkt ambulans helikopter när jag vart påkörd:P DERRU !
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
äsch utomhusPOOL!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
mat o kläder antar jag. prylar också :D
42. Äger du dyrbara smycken?
min klocka är nog de dyraste :;P tihi
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ser inte på teve FÖR har bara norsk 1AN haha,
44. Kan du rulla med tungan?
Näepp eller ne jag vet inte. Rulla ?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
ÅÅÅ vilken fråga JAG SJÄLV måste jag säga, skrattar alltid åt mina egna skämt HAHAHAHAH
46. Sover du med gosedjur?
aa ETT :D randi*
47. Vad har du för ringsignal?
öööö vet inte varen heter just nu och jag orkar inte touch nuuue.:PPp
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
NÄRRU, eller min lillsyrra kanske har massa jag inte använder.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Sibylla påsen där mina CHILI CHEES har luggit i<3
50. Flirtar du mycket?
Det gör jag nog :P
51. Kan du byta olja på bilen?
säkert inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej inte med min racer cykel inte!
53. Vilken var den senaste boken du läste?
typ Kaninen Pricken eller nått.
54. Läser du dagstidningen?
Aftonhoran ftw
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Naj
56. Dansar du i bilen?
rockar rättare sagt!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
SKIVOR<3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
igår typ vilka tider lektionerna börjar.
59. När var du i kyrkan senast?
mmmm, förr sommarn tror jag ?  Begravning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
minns inte ens vare heter:p shit, enda jag kommer ihåg är bertil anna och christin. Ingen av dom iaf;PPPpppp
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
veeeit innttttteee
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte:)
63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify. In the dark - Tiëso, Christian Burns
64. Har du varit med i tidningen?
jAAAA på dagensfråga HAHAHAHAHHA hemsk bild :((
65. Vad är det konstigaste du ätit?
kattmat eller nått
66. Vem såg dig naken senast?
Det vet du! hihi :)
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa o lite blåå på och genomskilning
68. Hur imponerar man på dig?
typ folk som kanske kan mer än vad man trott eller Folk som gör saker man inte förväntar sig att de ska göra.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen
70. Har du någon piercing?
2på höfterna, 1naveln, 1nippeln, sen har jag u 3 i läppen och 1 i näsan men dom använder jag inte : ))
71. Din största vinst?
minns jeeeg icke!
72. Civilstånd?
SINGEL livet ut:(
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, myspace, bdb(när ja kmr ihåg) haha. sen typ fragbite kanske
74. Är du fåfäng?
Aaaa ganska, tror jag. Jo:P
75.  Ångrar du någonting du gjort?
gör jag säkert. Inget jag kan komma på nu iaf:O:D
76. Hur gammal är din pappa?
vet inte.
77. Vilket är ditt drömjobb?
DEET vet jag faktiskt inte haha! vet inte alls vad ja vill göra.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
DUBAI<3 .. skolan=tid. Sen måste jag ha någon att åka med:P!
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Haft fiskar, kaniner, katter, ILLRAR<3, öö hästar o höns, myskankor o skit
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1:Ett villkor att jag bor här är att jag aldrig snor något igen.
2:Har varit riktigt, RIKTIGT elak mot en gammal kompis. Skäms lite men ändå bryr jag mig inte för hon e störd eller var.
3: kommer inte på något just nu.
81. Svär du ofta?
Jaee faktiskt inte
82. Sverige när det är som bäst?
VARM SOLIG DAG !!
83. Kan du åka slalom?
Tror ag inte :LP!!
84. Vad har du ätit i dag?
Oboy o rostade mackor med ost på.
85. Vad har du för utbildning?
eeee först gick jag livsmedel, sen bild, hoppa av. nu Media.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
röven o brösten tror jag fan!
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tåååååååår väl ? o mina handleder, smala >P
88. Vilken är din bästa egenskap?
kreativitet!
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk som fa-an
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
ROLIG FRÅGA ?... hitler tycker ja e kul:p
91. Saknar du något?
Ja..
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
nae! tydligen inte. Har fortfarande inte fått present av mamma o sören:(
93. Vad gör dig ledsen?
När vänner sviker. Då blir jag riktigt ledsen.
94. Vad gör dig glad?
Brukar skratta av att höra andra skratta, sen om man gör till skrattet så blire ÄNNU ROLIGARE AHHAHH
95. Har du varit gift eller förlovad?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo
96. Vad ska du göra i helgen?
Valborg ju! VET inte än haha! suger :D
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Knasigt ? vem äre som skriver frågorna egentligen ? Jag vet inte. Och om ag visste skulle jag nog inte skriva de här ändån:)))
98. Vad har du för laster?
Godis o sällskaps beroENDEE!
99. Vem är din förebild?
Hade en på bilddagboken men hon va typ fejk, så vet inte va hon heter egentligen:(
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Bada hade jag tänkt, men jossa kommer snart så vi ska käka BANANASPLITT!! (ja igen:))
1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att va 24 :P
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
har inte vart med någon idag :(
3. Hur lång är du?
158.5 cm tsss
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
clash of the titans eller huren stavas. Annars Southpark om de gälls :)
5. Vem ringde du senast?
Jossa tror jag
6. Vem ringde dig senast?
boger
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag cyklar :-D du?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Bror pååå
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
aldrig vart gifta :p men de e inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma?
Slutet av Januari.
11. Vilken ögonfärg har du?
Lj grön.
12. När vaknade du i dag?
HAHA min lektion börjar 12:40 men jag vakna vid 8 !!!!!!!!!!!!! :(
13. Vilken är din favoritjulsång?
feliz navidad eller hure stavas HAHAHA
14. Vilken är din favoritplats?
Vet inteeeä. VIll till DUBAI<3
15. Vilken plats föredrar du minst?
ut i regn o blåst HAH
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet väl inte jag:D
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kommer jag faktiskt inte ihåg:P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
o skrattar fan hela tiden så :D!=?!=
19. Hur stor är din säng?
120 säääng
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan;))9)))9
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem eller sex st:P
23. Hur många landskap har du bott i?
vadå landskap ? Gotland och värmland har jag bott i
24. Vilka städer har du bott i?
fan va trög jag är ? STÄDER:P?! linde, etelhem, etelhem igen, stånga, linde igen, torsby.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, STYVLA i snö, strumpor inomhus
26. Är du social?
JAAA GE MIG FOLK<3…
27. Vilken är din favoritglass?
88:AN :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?
banan glass maränger choklasås MMMMMMMUMS
29. Tycker du om kinamat?
japp japp:D
30. Tycker du om kaffe?
Ja! kaffe med mjölk o SOCKAAA i!
31. Vad dricker du till frukost?
oboy o rostad macka, eller cocopops<3
32. Sover du på någon särskild sida?
högra, men brukar få ont i örat pga tunneln. Så då vänder jag mig om hah
33. Kan du spela poker?
NÄE ingen jävla aning hur man gör:D eller spela när ja va liitttääN! och då va jag grym. Men nu fattar jag noll.
34. Tycker du om att mysa/kela?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA. vem gör inte :>>>>?
35. Är du en beroendemänniska?
.........jA:p
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jepp Christoffer ÖSTERGREN:D fast han är ett år äldre än mig.
37. Vill du ha barn?
Hatar barn, så inte än på ett bra tag haha!
38. Kan du några andra språk än svenska?
lite engelska o spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, 3.0 i promille hade jag, sen har jag faktiskt åkt ambulans helikopter när jag vart påkörd:P DERRU !
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
äsch utomhusPOOL!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
mat o kläder antar jag. prylar också :D
42. Äger du dyrbara smycken?
min klocka är nog de dyraste :;P tihi
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ser inte på teve FÖR har bara norsk 1AN haha,
44. Kan du rulla med tungan?
Näepp eller ne jag vet inte. Rulla ?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
ÅÅÅ vilken fråga JAG SJÄLV måste jag säga, skrattar alltid åt mina egna skämt HAHAHAHAH
46. Sover du med gosedjur?
aa ETT :D randi*
47. Vad har du för ringsignal?
öööö vet inte varen heter just nu och jag orkar inte touch nuuue.:PPp
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
NÄRRU, eller min lillsyrra kanske har massa jag inte använder.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Sibylla påsen där mina CHILI CHEES har luggit i<3
50. Flirtar du mycket?
Det gör jag nog :P
51. Kan du byta olja på bilen?
säkert inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej inte med min racer cykel inte!
53. Vilken var den senaste boken du läste?
typ Kaninen Pricken eller nått.
54. Läser du dagstidningen?
Aftonhoran ftw
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Naj
56. Dansar du i bilen?
rockar rättare sagt!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
SKIVOR<3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
igår typ vilka tider lektionerna börjar.
59. När var du i kyrkan senast?
mmmm, förr sommarn tror jag ?  Begravning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
minns inte ens vare heter:p shit, enda jag kommer ihåg är bertil anna och christin. Ingen av dom iaf;PPPpppp
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
veeeit innttttteee
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte:)
63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify. In the dark - Tiëso, Christian Burns
64. Har du varit med i tidningen?
jAAAA på dagensfråga HAHAHAHAHHA hemsk bild :((
65. Vad är det konstigaste du ätit?
kattmat eller nått
66. Vem såg dig naken senast?
Det vet du! hihi :)
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa o lite blåå på och genomskilning
68. Hur imponerar man på dig?
typ folk som kanske kan mer än vad man trott eller Folk som gör saker man inte förväntar sig att de ska göra.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen
70. Har du någon piercing?
2på höfterna, 1naveln, 1nippeln, sen har jag u 3 i läppen och 1 i näsan men dom använder jag inte : ))
71. Din största vinst?
minns jeeeg icke!
72. Civilstånd?
SINGEL livet ut:(
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, myspace, bdb(när ja kmr ihåg) haha. sen typ fragbite kanske
74. Är du fåfäng?
Aaaa ganska, tror jag. Jo:P
75.  Ångrar du någonting du gjort?
gör jag säkert. Inget jag kan komma på nu iaf:O:D
76. Hur gammal är din pappa?
vet inte.
77. Vilket är ditt drömjobb?
DEET vet jag faktiskt inte haha! vet inte alls vad ja vill göra.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
DUBAI<3 .. skolan=tid. Sen måste jag ha någon att åka med:P!
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Haft fiskar, kaniner, katter, ILLRAR<3, öö hästar o höns, myskankor o skit
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1:Ett villkor att jag bor här är att jag aldrig snor något igen.
2:Har varit riktigt, RIKTIGT elak mot en gammal kompis. Skäms lite men ändå bryr jag mig inte för hon e störd eller var.
3: kommer inte på något just nu.
81. Svär du ofta?
Jaee faktiskt inte
82. Sverige när det är som bäst?
VARM SOLIG DAG !!
83. Kan du åka slalom?
Tror ag inte :LP!!
84. Vad har du ätit i dag?
Oboy o rostade mackor med ost på.
85. Vad har du för utbildning?
eeee först gick jag livsmedel, sen bild, hoppa av. nu Media.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
röven o brösten tror jag fan!
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tåååååååår väl ? o mina handleder, smala >P
88. Vilken är din bästa egenskap?
kreativitet!
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk som fa-an
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
ROLIG FRÅGA ?... hitler tycker ja e kul:p
91. Saknar du något?
Ja..
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
nae! tydligen inte. Har fortfarande inte fått present av mamma o sören:(
93. Vad gör dig ledsen?
När vänner sviker. Då blir jag riktigt ledsen.
94. Vad gör dig glad?
Brukar skratta av att höra andra skratta, sen om man gör till skrattet så blire ÄNNU ROLIGARE AHHAHH
95. Har du varit gift eller förlovad?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo
96. Vad ska du göra i helgen?
Valborg ju! VET inte än haha! suger :D
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Knasigt ? vem äre som skriver frågorna egentligen ? Jag vet inte. Och om ag visste skulle jag nog inte skriva de här ändån:)))
98. Vad har du för laster?
Godis o sällskaps beroENDEE!
99. Vem är din förebild?
Hade en på bilddagboken men hon va typ fejk, så vet inte va hon heter egentligen:(
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Bada hade jag tänkt, men jossa kommer snart så vi ska käka BANANASPLITT!! (ja igen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0