2009 09 30 - tv



Stællde klockan på 11.20 idag, før att ja skulle kolla så att post lådan inte flugit ivæg. Så att postbilen kunde læmna posten (om de va något till mig )
MEN de va inget till mig, vill ha mina piercingar. Så kan ja sætta i en såndær hæstsko piercing i næsan!
Hålet væxer ju aldrig till så de e najs.
Men eftersom de inte kom någon post till mig var det bara onødigt att stælla klockan.
kunde sovit LÆNGREEEE! fast Tony sms:ade mig vid 11:30 nångång.
Så jag hade antagligen vaknat utav sms signalerna:p (de fortsætter att pipa om man inte kollat på sms:et" haha. størigt så på nætterna men annars hør jag typ inte:D.

Har inte gjort nått idag, har stædat lite nere i køket, sen kom Johannes hem, och så sa han att teven funkade!!!! YES sæger ja bara :D HEJ tv1000 o fan alla kanaler på hela jorden! skønt o se tv igen :>
Mina UGG's kommer snart också, fast jag har skickat dom till Tony. För mamma o sören får damp att de kommer post till mig hela tiden och att jag ska lägga pengar på något annat.
Jag vill ha mer kläder!!

Hejdå =) fin bild längst upp va:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0