2009 09 28



hatar att halebop inte har nån telefon kunjtjænst.
hatar nær man sitter skønt och sen måste man børja sig fram før att te.x skriva anv namn o løsen
hatar nær det bara ær en plupp kvar på batteriet. sen blinkar det efter en kvart att de snart ær slut fast man inte rørt mobilen.
hatar nær min bror kmr in o ska æta nånting hær, så stæller han det på golvet och går..
hatar att det ær långt ifrån min <3
hatar att jag har svårt och børja plugga.
hatar att kattungar ær så JÆVLA søta!!! helt sjukt gal1 blir jag.
hatar nær jag precis stædat klart osv, och 2 dagar efter ser det ut som de gjorde innan.
hatar att gøra saker nær jag helst då inte vill.
hatar alla små banan fluger, och det kænns som en sitter i næsan. sitter och knappt andas & bara andas utåt haha
hatarmycket mer men orka inte skriva nu.
hatar nær karolina kommer in och mutar mig med godis att hon ska låna datorn Hejdå

Kommentarer
Postat av: L I S A

svar: haha, du får väl se den tillsammans med honom då? ;D

2009-09-28 @ 17:11:03
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0