snälla jag:))



HATAR MITT TANGENTBORD!!!!!
nu är det A med en prick över jag inte kan skriva , det blir ü ä ö    HEHE!?!?
har CS ingame tangentbord, om man ska ha # ö # blir det # ; #
vill ha vanligt jävla svenskt.. sucK! jag moste alltso skriva i Anteckningar po skrivboret ahhah

iaf, trode jag skulle dö igür lite:S
müdde sü düligt:(
tror de va för jag inte duscha efter ja sola solarium.
glömde XD
men sen pü igür kväll duscha jag och tog en yoghurt sen la jag mig och süg pü Dexter!
fasiken bra de :D

som ni ser längre upp, har jag försökt att fixa länkar. Men jag förstür inte riktigt hur man länkar till ett annat inlägg pü min sida ?
jaja. Kommer la pü det sen nüngüng.


HAR idag städat övervüningen :o och undervüningen , den sista vüningen skiter jag i. Jag är ändü aldrig där nere, eller bara när jag duschar men JAJA. ork:D
jag har vart duktig idag iaf =)
sen efter de ükte jag till Myrungs och hämta min moppe BAOTIAN <3 sen ükte jag till hemse och hämta min Scriphone,
fast jag beställt en iphone ? jaja den här e bättre:D tack för den yä!
nün som vill köpa ? need $$$ ihhi.



Hejsvejs süläng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0