Vaccin;o



Solade igår! 19 min vart det.. vågade inte sola så mycket längre nu när jag testa denna i solariet.
BROWNIE brev jag:D blir ännu mer neger på magen än vad jag brukar haha.
Så de ska ni testa :D denna +solarie.


sen efter solariet jag o tony sola på gick vi ut och kika lite på Torsby

Vackert va :D sen åkte vi till Toria och köpte de här!




NOM NOM NOM!!!11
Tony spelade COD MW2 medans jag åt Ben&Jerrys osv. fast ahhahaha
hans xbox låser sig hela tiden så kolla. De låste sig precis när han skulle skjuta:D



Rip.... tony?;D


sen nu för ca 15-20 min sen. Tog jag och Tony svin vaccinet. Gjorde inte ont ju HIEH
Men nu är det gjort, även om jag inte vill egentligen >.<
Känns som om nått kommer hända dom som har tagit det:p inte bara sjuk utan något värre. Men får väl lita på alla andra oså..



Nu ska vi snart till Maria =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Solar Tony inför beachen 10?

2009-11-25 @ 19:44:42
Postat av: annaa

inte tänkt på det. hahah kanske:D

2009-11-25 @ 19:49:37
URL: http://clearity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0