Trött morgon haha

RIP min mobil som jag tar de mesta bilder med. eller batteriet är slut. =(
Klockan typ 9 åkte Tony till arbetsförmedlingen och jag låg kvar i sängen och dOG! Sen kom han tebax och jag sOV fortfarande.. tröött som fan vart jag, och Tony gick ner och gjorde en Marabou Capuccino. Eller hur det stavas. Drack halva för han hade hällt i jätte mycket socker än vad jag brukar ha hahah. Gott gott jätte gott iaf :>>

Sen åkte vi mot Sysslebeck/Långberget och skulle hämta sin pappas telefon som han glömt. Hämta den, sen på tebaka vägen åkte vi inför Konsum! de såg as coolt ut när vi åkte förbi de första gången, så vi skulle in där.
Det såg verkligen skit stort ut. Men när vi väl va inne va det typ som en vanlig Carlings butik.. ni vet, små =P! hahh
Men coolt utifrån iaf xD

ni får några andra bilder här istället.



ett cepe HAHAH :P han skulle te posten. (HAHE han e från gotland. )






jag i somras. Ful men vem bryr sig ni kommenterar ändå aldrig nått HIHI

Kommentarer
Postat av: niklas syster

tack för att du kallar min bror för ett cp, idiot!

2009-11-26 @ 15:58:12
Postat av: pia

Den enda som är cp är du din stackare, som inte tillåter människor att vara olika utan att förnedra, fy fan! Jag är stolt över honom, men skäms över människor som beter sig som du!

ta bort fotot från din blogg!



ps. jag är hans mamma.

2009-11-26 @ 16:52:14
Postat av: Anonym

TA BORT BILDEN!

2009-11-27 @ 16:27:46
Postat av: Magnus

Bara därför så kommenterar jag. :P

Du ser väldigt fin ut.

2009-12-03 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0