städat

Jävlaar,
Jag har städat ur min garderob ahhahah
det låg miljoner saker på golvet!
Och nu är det borta :D

Har rensat kläder, och kastat massa kläder, hängt upp Alla kläder ja använder mest osv, eller ja.. de andra slängde jag fan. Så alla kläder hänger upp nu. Sen på hyllorna ligger massa strumpor trosor o bhar och massa sånt.
Skor står på hyllan över.

Härligt! äntligen kan man stå där inne xD

Fast nu är mitt rum här lite stökigt istället.
Men de orkar ja inte nu..

HUUNGRIG e jag också, förut åt vi JANSONS frestelse, gott ? fisk? neh.. tog pytte-lite (måste ju ändå smaka) sen tog jag en macka.
Så får gå ner och göra nånting annat snart.

Om någon dag kommer de mer kläder jag tänker sälja, ah dem hängde jag också upp kom jag på. Så jAO
herra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0