snurrsnurr

uuusch, igår kännde jag mig inte så bra.
Jätte ont i huvet och mådde illa. Somnade till Cast Away vaknade imorse, hungrig så ja gick ner.
Sen  cykla ja ut efter posten, kom in. sen så ba snurrar allt. känns som allt i huvet åker ner till tårna eller nått:o
Så lägger jag mig på golvet, lyfter upp bena på stolen o ligger där.. haha vi har ju 4 katter, 3 av dom satte sig runt mig, Gulliga <3  den 4e ligger här i min säng nu haha. TORSTEN vem annars;D

Men nu sitter jag här och dricker te och ost macka iaf.

Tänkte steka ägg, men dom hade gått ut ?
Tänkte ta fil, men den hade gått ut ?
Tänkte ta yoghurt, men den hade gått ut ?
hahaha allt e ju gamalt!!!!!!

Sitter här nu med kattungen i knät som vill äta min jävla macka hahah men icke!

Föresten Cast Away MÅSTE NI SE . ni behöver inte se trailer eller nånting för den e så jävla bra!!!
F A T T A. se den!=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0