MrSvensson.se

Jag vann!
men jag vet inte om jag kan hämta ut det :o
 
jag vann en "Fön plattång" på Mrsvensson.se för 1.50 kr! helt otroligt haha!

jag har fått jätte många gratis bud så jag har inte betalt nånting där inne heller.
Så jag satt o kikade där inne, och la ett bud för kul. Tänkte också ah skitsamma, har ju aldrig vunnit så kommer inte göra det nu heller väl.
Sen så ah är det ingen som budar;O! förutom jag.. sen ser jag .. vänta .. stängd .. !
Yeah! den e min :D

den är värd 790.-
Och jag har frågat supporten nu om paketet kommer hem till min brevlåda eller om man måste hämta ut det via avi. om paketet va för stort så skulle man hämta ut det. SUCK, det är inte ens mitt namn ? men adressen stämmer iaf.

Fråga om de kunde byta namn nu iallafall. Fick skylla på att den perssonen var utomlands. Hm, hoppas det funkar annars blir ja sur >.<

Så går det när man inte VA 18 haha. nu har jag eget, men inte gick jag in och böd på det.. ne, ne.

Skriver sen igen. HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0