Kanske ?



Idag har jag inte gjort ett skit. Sovit har jag, tatt kontakt med en skola i Torsby.
Kollat teve, frukost och ja.. inget mer ;s
Ska hämta min mössa idag egentligen men tror ingen vill sjussa mig :S Sista dagen idag att hämta ut den också.. sugit. Får tvinga någon vetja. Ska göra det typ nu ? jaja..

imorgon!
13.30 ser väldigt mycket fram emot de möte jag ska ha.

Ska prata om jag ska hoppa av skolan/byta skola eller något annat som passar mig!
S K Ö N T om ja kan flytta ifrån ön fyfan ja! slippa DIG o dig! och ja .. dig o dig.


- Vill städa mitt rum men orkar inte, eller det är en vägg som jag ställt massa grejer emot haha, usch =(
iof äre bara ett bord med alla dator delar som är till salu: kolla här http://anvendarnamn.blogg.se/
köpköpköp!

nej nu ska jag klä på mig mer och sms:a till tonyhooe:>> fast han skrev nu. haha

HEJSVEJS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0