Lite klär o skor.

Jag rensade ju garderoben igår.

Så det här e sånt jag inte använt osv,
Kanske någon av er vill ha ?





Björn Borg lackskor. strl 37 använda några gånger.
Men är hela och fina! 200kr




Aldrig använda! storlek 36
200kr.



Tshirt från Volcom
storlek S
Aldrig använd. Endast testad.
100kr eller bud


Ny lång tshirt från: evileye denim
Endast testad 2ggr.
strl XS.
100kr eller bud.
Som ny! OBS. fläckarna är från kameran.




NY tshirt här också som jag aldrig använt.
Strl: XS-S mest S.
100kr eller bud.




Mitt ben till dig som tattuerar!
Gjorde denna gratis. så nu får någon som typ vill träna mer osv, göra klart den, Gratis!
Skänker alltså mitt ben.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag sa att jag kunde göra klart den men då får väl DU höra av dig o bestämma en tid som alla andra?---------------

2009-11-09 @ 16:34:51
Postat av: annnaa

du sa om 2veckor ? jag åker snart så.

och det är DU som ska säga till när du har tid ? det sa du till mig iaf.

2009-11-09 @ 16:48:24
URL: http://clearity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0