21 juli lite senare




Min blogg är kanske inte den roligaste och läsa. Vet inte ens om nån läser den överhuvud taget ?
händer just aldrig nått i mitt liv osv. Bara när jag klantar mig, vilket är ofta.
Det är typ de enda jag skriver (vad som händer) när jag gör bort mig. Men visst det är kul:P Jag skrattar åt mina egna skämt. ALLTID. normalt? :D
En sak fattar jag inte när jag var mindre. Jag verkligen hatade min bror o ville han skulle dö ? haha varför:o
och nu älskar jag honom o vet fan inte vad jag skulle göra om han dog :s ..
Vi är som bästa kompisar. fan va bra! Jätte många som är avundsjuka på oss.
Vi grälar ju aldrig ? skönt! Delar typ allt vi har, har även pratat om o skaffa lägenhet. Inte många som har så : )
de e bara awzoome:D


Nu ska jag sprida mer länkar, så jag kanske vinner Gaming-girl tävligen haha.
http://event.gigabyte.se/gaminggirl/vote2.php
rösta på mig längst ner.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Åååh, låter hur skönt som helst att ha en sådan bror, själv är jag kille och har en del bröder, men kan inte känna den där kompisskapen som jag du har.



:)

2009-07-22 @ 16:48:14
URL: http://yohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0