15 juli



Åkte in till stan idag och hämtade en kamera jag köpte på nätet. As bra e den :D!
 så köpte jag en laddare till min mobil! så nu funkar den osv : ) sen gick jag vidare ner mot Öster och där träffa jag Christoffer "Kalo" som stog där o sålde nokia mobiler osv haha : ) Ah kunde inte va där så länge för skulle köpa skor, (dom på bilden blev det) sen med bussen hemåt.
Läskigt på bussen ju, de finns ett säte som är vänd så man sitter baklänges i bussen. De satt en gubbe där med sånna där "Sherminator " ( ni som har sätt american pie han Sherminator där i har sånna briller som han hade haha )  sol briller o en keps sen jävla ruffsigt hår på de som stack ut hahah. Han satrt och rå glodde verkligen! även om han hade brillerna trode han väl inte att jag märkte han höhö. visste inte va ja skulle göra så jag blängde tillbaka nångång, sen så kolla ja ut genom fönstret. Sen när jag titta tillbaka hade han tatt av brillerna o kepsen TSS!

Ah sen hoppa jag av hemma. Åt mat, gosa med kissungarna:D osv osv. Nu orkar jag inte skriva. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0