Varför sitter ni inte vid datorn för, har ni inget liv elr?

jag är mer kille än tjej ?
Jag älskar counter-strike o dator-spel, XBOX 360 - COD4 /MW2, GH osv!
KAR e jag som har citron på macker.
Är inte någon "mode" tjej, utan gillar mer skate/street klär och MUMS på alla killar som skatar och är bra på något spel.

hur kan det va egentligen:P ett spel ? hoh-oo ?

sen är det MYCKET jävla roligare att umgås med killar än tjejer, tjejer vågar fan inte göra något fel. ni e töntiga.
Jag är mer kille i sättet HAHAH
sen har jag typ väärldens stökigaste rum ? ser ut som ett kill-rum ju!
gaming grejer överallt och fan chips och kläder verkligen ÖVERALLT hahha.


Tony hur kan du va tillsammans me mej :D?



Kommentarer
Postat av: pojken :>

hahah det är najs med dig ju : D

allt är bra med dig och speciellt det ju :* <33

2009-12-17 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0