threading eyebrows

Okej! vet ni vad jag har lärt mig idag :) ?

har lärt mig och plocka ögonbryn med TRÅD. skitcoolt , och nu fattar jag hur alla får så jävla snygga raka ögonbryn!
med tråd typ! mina blev raka som rackarn iaf as coolt!



ska färga dom imorgon, eftersom jag har så få hårstrån längst utåt.. så de ser bara konstigt ut nu, TYP.. eller det ser fan ut så som på bilden, först möörkt och sen as ljust för det finns bara några stån =P
+att mina är svarta och inte bruna som hennes där.

Vågar nog inte färga själv, ska se om frissan här på HEMSE hahah kan göra det! har ingenaning om vad de kan osv, hon den unga eller yngsta där med svart hår lär ju säkert kunna nått sånt istället för de äldre som jobbar där.

Sen lär de säkert inte behöva lära sig sånt heller, de e ju bara tanter och sånt som går dit. iaf alltid när jag går förbi och vart där inne, (jag räknas som tant =/ ) haha nerå. Men får kika imorrn typ vad de kostar osv, annars gör jag det själv xD haha! GL to meeee. pussbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0