Sovit gott ?




sovit bort dagen igen!
igår vaknade jag vid 4 och idag vid 3 .. Jag som tänkte ta kort eller något idag. Har ju inga nya kort på mig längre, men e så missnöjd med mitt hår DE E SÅ KOOORT.. ska skriva till hårförlängning på önskelistan min som hänger på kylskåpet ;D
och ska verkligen inte ha NAIL slinger igen, andra gången jag hade de och tyckte jag skötte dom jätte bra! men fick i slutet KLIPPA bort stora tussar för att vaxet hade kleta ut sig typ :/

Hade feber inatt och drömde en skitkonstig dröm, men den skulle vart as grym som FILM!
Kikade även med ficklampa imorse ner i min hals, och de va typ vita klumpar o lite grönt, så jag har halsfluss IGEN. jävla skit :( förra gången ja hade de fråga jag om jag fick operera bort dom.. halsmandlarna då. Men det fick jag inte, för jag inte haft det så många gånger än eller va det va :S Jag har ju det HELA tiden !:((


(bild från google.se) men sådär ser det fan ut också.. inte lika svullet än men de vita... huuhh..

Kostar ju med undersökning och sen pennecilin också, borde bli billigare med o ta bort dom sen aldrig mer ha skiten, Yeah!

Na nu ska jag äta frulle, hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0