JUL

Okaj!
träffa min papi idag.
Var skit nervös först, eller först va han inte där. Va bara min farbror och farmor.
Pappa kom lite senare, iaf vi spelade hjärter 7 jätte mycket :D de va kuul!
sen när mamma kom spelade dom lite poker! haha mamma e grym på de, fast sen mindre grym XD

fick cash där 600 av pappa och 500 av Greger (min farbror)


har inte fixat mig än ? Klockan 11 eller 12 kom mamma o alla ba SKYND ER NI SKA ÅKA, nyvaken som jag va så slängde ja upp håret i en toffs och tog på mig något sen drog vi.. HAHA (sen drog vi) aja :D


men nu ska jag duscha håret! om jag duschar hela mig kommer jag stå där i en timme.. och det har jag inte tid med:p
men men håret nu! sen leta fram nå bös till klär!

HEAVEN ligger här och goooosar in sig i mitt duntäcke. Hon hare bra hon :)

men hej sålänge! skriver sen snart om en timme eller någe
KUL ATT NI LÄSER :) puss påer!




King julien AKA bögen ahah :D han är min humor! :D:D:D:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0