hejsaaaen



Jag och Tony påväg in till stan och ska se Avatar. =)))999
skit über bra film! som jag sa innan hihe.

OCH innan vi gick in te filmen såg vi han här nere, med kortbraller..
sen va han med och såg filmen tror jag, för vi såg han efter också haha . Fyffaaaan va kallt : (
jag frös lit me jackan to.m sen kommer han där med kort braller typ. eller PIRATbyxer kanske de heter då.






sen när vi kom hem åt jag en eller.. 3 sånna här macker (L)


SÅ JÄVLA HELVETES GODAAAAAAAAAAAAAA
macka, ost, sen CITRON. ja .. seriöst jag äter sånt. och inte bara en utan 3-4 st på raken.. en efter en mumsar jag i mig sånna =)))99
HAHAHAHAHH FINA BETT DÄR på mackan min : =)))>>>




så rolig jag är ibland HHEHE h CHOKLA-DASK HAHAHHAHAHA
värlns sämst eller Bästa ? humor : DDD






ahw. mitt bästa köp på länge :)
tuffing hon är nu MILEY pluttN:>

ssså söt hon ble meren:DDDDDD kelar gärnet med Tony just nu haha!
(22kr på Ö&B) för er som vill ha en lika cool kissmEss som jag:*
iof äre min lillasysters katt men jag vill ha den, och jag tycker de e kul o köpa söta saker till dom (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0