Hårförlängningar wih00. KÖP veetja

Sådär, är någon intresserad kan jag skriva mer om längder och bredder. Men kan säga nu att de mesta på längden är ca 45-50 cm! Och allt är ÄKTA REMY om inte skriver jag det under bilden!:)



(ej fram och baksida, utan det alla är 4-olika)










45 styckna Nail slinger. äkta remy det också. Enda som behövs är nytt kreatinvax så de sitter fast.




Det här är också äkta REMY hår, men det är inte lika fint längre eftersom det har varit Blont i början, sedan grönt. Sedan färga jag det till svart.
+att längst upp i trensen finns det lite grön färg sen förut, men de syns ju ändå inte för du har allt under håret.





AAaaaaallting,

asså jag vet inte vad jag vill ha för det. men skriv en kommentar om vad du skulle tänkas ge.
och om ni är intresserad av en viss förlängning, så skriv typ: Första bilden nummer 2.. så är det ju första bilden och 2a bilden ah:D

Nu ska jag tjata till mig en kebab-pizza hej så läng :)

Kommentarer
Postat av: Andrea Lobb

Vad skulle du ta för allt blont hår på sista bilden ?

2009-12-15 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0