Halsfluss igen.....






nyss kommit hem från ett jul-bord! gott gott.. orkade bara kallrätten eller vad man ska säga.
Varmrätten kommer ju efter, Blev några potatisar,macker och 2 ägg. ajuste ja och rödbetssallad! Göött..

sen varmrätten orkade jag inget, JANSONS ? uuh :( fisk+potatis..
åt igenting då, väntade på efterrätten istället! som var CHOKLADpudding och manariner o grädde ra.
efteret vart det kaffe, mmmmmh doppa pepparkaker i kaffe är bästa!

fast jag ville hem hela tiden, åkte dit vid 7 typ och hem vid 10. men nu.. Äntligen hemma;D!
sitter just i party med tony, han pratar men jag hör fan inget, de laggar typ:s
aja.

Börjar få halsfluss IGEN, varje jävla vinter får jag det och jag får det ca 2-3 gånger på sig efter det läkt sjukt ju :S sen kommer det alltid tillbaka varje vinter:(
har ont i nacken och lite i huvet, och halsen nu också. Vääldigt roligt INT!


Nej nu vet jag iente vad jag ska göra. Dricka te!? de e iaf svin gott! te och knäckebrö MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0