Guitar Hero lll

jag och karolina sitter här och spelar guitar hero! jag ska ha alla 5 stjärnor på alla låtar.. men jag har typ 3 låtar kvar, som fan e OMÖJLIGA att få 5 stjärnor på haha..
Barracuda är en av dom, sen två låtar som finns längst ner.

Inte spelat Guitar hero på¨längre :D Har börjat med hard nu igen, jag va mycket bättre förut, expert gick fan bättre än hard tycker jag haha. Allt går så snabbt så de e bara o trycka typ, och sen EASY e fan svårt xD allt går så jävlaaaa sakta så man missar alla typ hahah.



karolina kör easy nu, hon klara precis Morelli eller hur han stavas, jag blir helt TA DEN NU!!! blalabla (asså dom där, blixtarna och grejerna man får när man spelar)..

Skit kul hihi=DDDdd


nu ska jag packa in saker jag ska skicka. Hejraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0