Bye Bye donner



Glömde .. =P att den 26:e blev jag utskriven från skolan.
ni kanske är bra för att inga elever ska bli mobbade, men ni är sämst på elever som blir utfrysta.
har mått riktigt jävla dåligt. Pga i skolan och hemma.

Det har direkt inte varit någon super vecka.. först efter jag tog svininfluens sprutan vart jag sjuk.. sen efter de gick över så hade jag ont i magen! kramper i magen efter varje gång jag ätit. Men nu är det över, inte märkt något mer iaf. Men sen efter det åkte jag ju hemåt. Körde ju på rådjur och efter det körde 3 bilar + en släpvagn in i bussen jag satt i. Åkte båten 3timmar.. Sjukhuset fick jag ingen hjälp av först, sen fick jag ringa till mamma och fråga vart akuten låg hen.. Väntade inne i akuten först 2.5 timmar. Sren rönktade dom mig och jag fick vänta till klockan 8 för att få därifrån. 2 till 8 på kvällen väldigt roligt!
Åkte sedan taxi hem, sjaffören va ung.. pinsamt att de va så tyst bara, vet inte vad jag ska prata om HAHAH
usch... =(  sen va jag äntligen hemma. Krama kissungarna. Karolina kom med Heaven i famnen, jag krama om henne men hon ville ner haha. Så klappa Torsten istället=)

sen gick jag upp o packade upp allt och det blev senare, jag gick ner och gjorde nudlar och jag mig i sängen och såg på filmen jag fick i tidningen jag köpte på Toria.

Jag väntar ännu på mitt 12 mån live till xboxet. Köpte det i natt nångång.
vill haa ju.

nej nu orkar jag inte skriva tack och adjööken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du går för fan i trean, ofta man hoppar av då

2009-12-03 @ 18:36:23
Postat av: annnaa

det verkar som det ? och du verkar inte veta varför..

2009-12-03 @ 21:47:29
URL: http://clearity.blogg.se/
Postat av: sofie

skolan ger dig ändå ingenting om du vill ha dessa ämnen sen är det bara att plugga upp dem, med bättre människor runt om. Skolan är skit, nu kan du göra vad du vill :D

2009-12-03 @ 23:09:41
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0