0.20 öre på mitt halebop :(




har räffsat löv , men jag orkade plocka upp den feta högen, allt va skit tungt o blött!
så den högen ligger ännu kvar där ute höhöh..

va irriterad o trode min mobil pajat för jag kunde inte skicka sms & när jag skulle ringa så lades de på direkt!
Och smart som jag är trode jag att jag hade abonnemang fortfarande, så tänkte inte alls att ja hade kontantkort hahah.. Sen nu idag sa Tony "du kanske inte har några pengar" hahaha 0.20 öre :( 

tuur så har jag abonnemanggg  fast comviq så fick sms:a på det iställe, där tar pengarna alrih slut (H)
Nu är jag ensam hemma, för alla andra är i stan och handlar julklappar, dom tog med min dyra julklapps-lista tillslut ! haha

Nu är jag hungrig, får gå ner och se om det finns något gott o äta BAJs så länge!





EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHhhhehhhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0