one perfect day, jo verkligen hitta den :D



TJA BLOGGEN SOM INGEN LÆSER :D
sne bild på mig, men de får gå. Tænkte ta en annan bild hær, før jag redan laddat upp en annan på bilddagboken.
kanske inte kul o se samma bild på 2-3 olika stællen.
 
missade bussen idag, hah jo jag snoozade lite till som vanligt. fan alltså :p
sen åt jag frukost nær næsta buss gick.
men de var sækert inga folk i skolan ændån, det va ju Sævefest igår.
sitter hællre vid datorn och glor lite æn att festa, Kænner mig før vuxen eller vad man ska sæga før att gå på sævefesterna haha.

men idag har jag inte gjort nånting, gick upp vid 7 tror jag. Fixade mig osv, trode ja skulle hinna medkvart øver 8 bussen men icke! sen satt jag och fixade min dator istællet. Installer saker osv, Fick ju formatera den igår. Roooligt, næe! 
sen har de blivt norsk text med. cooltcoolt. passar ju mig lite , pratar ju helt cepe haha. Charmigt sæger alla de ær. okej då :D

Nær ja skulle hæmta posten ropade jag på kattungarna, kisslade efter dom osv, så kom dom inte, sen cykla ja ut o hæmta posten, sen stællde jag cykeln dær och testa kissla efter dom en gång till. Så kommer de springandes i græset SÅ JÆVLA SØTA. såg ut som jag vet inte, små kattungar som springer mot en. Det va det ju iof (A) men ni fattar :D SÅ SØJTE blir gal1!! hihi :)


Sen idag har jag hittat min FILM som jag letat efter sen 2004 førsta gången jag såg den. Sen hitta jag den nu 2009 .. alltså 5 ÅR har jag letat efter filmen, søkte på Lunarstorms klotterplank, så skriver en tjej Elin om jag inte minns fel. att den hette One Perfect Day! Hær ær en lænk till den http://www.imdb.com/title/tt0316353/
så bra ær den! de jag kommer ihåg iaf :o Jag hittade ingen torrent på den, så jag bestællde hem den istællet. Men nu vet jag inte om det ær svensk text på ? Får førsøka fixa på något sætt :(
Nær jag kollade på trailern RØS jag verkligen, helt sjukt. blev fan chockad :D!!!

nu har jag inte så mycket mer att skriva. kan væl sæga ... ca 9 dagar kvar :) længtar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0