tja

stockholm va (L)

bussresan va sjuukt jobbig. sen tåget från kstad till torsby va inte heller de roligaste. Fick sitta i KIL en timme, för att typ invänta ett tåg.. sen åkte vi de gamlaste tåget som finns fan. Diesel gick de på hahha, sånt tåg. YEI;D

kallt va de också. sen när ja kommit av tåget så gick jag hemmåt, o såklart slocknar alla lampor en efter en när jag går där. Både mörkt och kallt vart det haha
haha och bussen frnå sthlm-kstad. Fick sitta breve en Fransk. och JÄÄÄÄVLAR vad min engelska e dålig, fan pinsamt ju. Skulle fråga om de fanns uttag till o ladda mobilen med, jag typ PEKA på mobilen oba "phone" HAHAHHAHA så trött i huvet så de inte finns.

Jag är SJUKT trött, går inte o beskriva, skulle typ kunna stå o sova.. alla medeciner som gör att jag blir helt död.
Mja, mitt ögon grejs har fortfarande inte gått över.

Ser typ suddigt 24/7 o de rinner o är röda. vackert vackert..
ska iaf till skolan nu. blind hahahha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0