Jag är lycklig

Skolan går bättre, på multimedian idag -ska göra en hemsida. Till mitt proektarbete, så de blir liksom en sak mindre eller vad man ska säga. Jag kan göra det i skolan så de går både till lektionen och mitt projektarbete, så skönt!!

Jobba på Ö&B inatt, typ klockan 2 ska jag upp o iväg. 
Lördag: Jobba på Ararat, 500 spänn +gratis mat från kl 12-2100 vet inte om det är bra ? men pengar iaf.
Ska spara så jag kan träffa min fin i sthlm:*

Fixat lite mer i skolan, fått nytt schema, dö drygt men det är mer lektioner. Så slipper jag gå ett 4:e år.
vill ju bara iväg.

Möblerat mitt rum o diskat all min disk ? Hur skönt är inte det ätt få de fixat! 
Ska bara sopa upp högarna som ligger här. 

Fått mitt xbox360! Saknar bara en teve eller en vga sladd till det så kan jag spela på skärmen, 

jag mår fan bra nu för en gångs skull. Fast dåligt för jag saknar dig.

Saknar maria också, även om hon va här idag (a) 


ris ögona<3 hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0