Film kväll typ:D

TJO TJA TJENA!

vart nere med Jossa på toria idag och pantat alla burkar jag hade här i lägenheten :D
GLÖMDE LAPPEN I PANT AUTOMATEN gaah! Men när jag gick tillbaka så satt den jäveln kvar. gött<3 43 spänn eller va det va =D

hahahah ANDRA gången jag går in o handlar, så ska man betala så kommer det , medges ej.
hahahahhah, så pinsamt! fick ta bort chipsen och tandborstarna :( så mycket pengar hade jag på kortet. fyfan.
smör, riskakor, margarin och creme fresh fick jag hem iaf. Eller hem o hem, jag glömde allt i Jossas kylskåp haha så smart jag är egentligen!! :D glömmer allting^^

vi kollade på norska paradise hotelfinalen! fel lag vannsåklaart. stackars jossa:( hennes grabb vann inte.

sen kollade vi på "Bare Bea" en norsk film som vi spela in samtidigt som vi kollade på paradise,
Moa kom sen efter ett tag : ) sen va jag tvungen o cykla hem, skola skola imorrnnn.

samhällskunskap, yei. eller inte.
Fick leveransavisering nyss på min longboard! så nu jävlar äre på gång =)
ursäkta mina OTROLIGT roliga bilder:D FAST, den här tycker jag e kul som fan HAHAHA:;D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0