Vart hittar man en seriös kille ?

Seriöst, killar leker bara ni fattar inte vad ni ger er in på. Det gör ont, riktigt ont! 
någon form av dubbelmoral säger så gör så istället! blir så arg. Jääävligt arg!

Visst.. det finns tjejer också, men om det har något med mig att göra. OSERIÖSA killar hela bunten!
Är det något jag gör mot de ? Alltså jag tror inte det. Världens gladaste brud ? Rolig och cp humor, dumma söta kommentarer. Är jag dum ? är det det ? INTE ? SÄG DÅ VA DET ÄR. Blir ledsen bara o inte fatta vad det är som är fel..

Det är detta jag menar med att ge upp.. Jag ger upp! Jag orkar inte killar som leker med en hela tiden. 
Jag är rädd för att bli sårad då min första kille, den enda jag varit kär i. Höll på med en gamal bästis jag hade. 
FYFAN säger jag bara, det jag hört om dom. Det hände säkert något mer, skulle INTE förvåna mig, inte alls!

Svårt att bli kär har jag efter det. DÄRFÖR ni jävla killar ska sluta leka med kännslor
iaf med mig. Jag ORKAR INTE!
blablablabla
så ni som fattat, vet ju.
GE MIG EN KILLE ? nej jag e inte desperat :))

Kommentarer
Postat av: miWe

2old4me:(

2010-06-23 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0