sola duscha blabla

woah! har legat ute på ballkongen o solat lite, duscha precis. Ska snart till skolan börjar iof 12:40 men har inget o göra här hemma så =D Roligare i skolan :))
måste köpa plåster! Mina e ju slutttt. sen måste jag nog köpa knäskydd om de finns på PRIMAAA hahah
måste de göra xd :D
sen imorse betala jag även räkning, bra annaaaa. Bredband och sen från apoteket. Äntligen va de gjort!
blir väl o ta Rickard till skolan snart när ja fixat mig.
alltså de FLYYYGER verkligen sånndär maskros tussar ÖVERALLT, när ja satt o sola va de som om de drogs till mig, så har jag oljan på mig också så de sitter ju fast där sen hahah.
Så jävlarns fint väder de vart dom här 3 dagarna nu :D kLAD aNNA.

nu kan ag se tv1000 på datorn ocksÅ:D hitta först inte vart filmerna är, men sen hitta jag en som ja slog på dirr, de va nå "tänk att leva under jorden i 50 år" kommer inte på vad själva filmen heter, men han pappan i kick-ass till lill-tjejen där e med iaf. Bra som fan e han :D Ja.. jag minns inte vad han heter heller, får väl kolla. Brb..

Nicolas Cage ! wow vilken big text det blev hahahahhaha

så typ AH. hahahah ja så heter han iaf, gryyym JAO :D

nu ska jag fix mig lite, haaat brao, skit ner er hej :)
gjord vit bakgrund för de såg förjävligt ut haaaah :D
typ lite kär i rickard mm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0