SJUKT GOTT

GRILLAD MAJSKOLVVVV, fyfan grilla det igår och nu idag. mmmmums med smör på de :G
åt fan en hel :$ haha

ååååhh vad jag längtar till Torsby. 
Ja o alexander har fina planer :D Han bor  rakt över där jag bor, kul kul : )))
sen längtar jag efter MARIA så in i... ONSDAG kommer jag till torsby (hoppas jag) aah om nu ag hinner med tåget dit haha. 

sen på Toooorsdag  äre bil bingo har ja förr mig ? jävlar va kul det är Hahah :D
vi e som små tanter ju :$
bääääd ääääss görl.



skoja bara. jag e cp:)

Kommentarer
Postat av: mappa

kom hiiiiiiit! saknar dig som en jävla galning! tuuuutuuuut! Om du inte hinner med tåget kanske ja kan hämta du..:)

2010-07-31 @ 01:09:17
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0