Munkfors DIRR

Idaaag har vi vart i Munkfors med klassen. 
men eftersom de blev lite sent uppe den natten gr! så vakna jag  kvart över 6 som vanligt o tar en duusch, sen tänkte jag, nej ja lägger mig i sängen en liiiiiten stund. Sen SOMNAR JAG XD såklart.. sen vid 11.30 !? skulle vi ju dra men Sveaj ringde tidigare osvv o klockan va typ 10:30 kanske. Men aja vi skulle iaf åka tidigare, sen så hade några fler i klassen forsovit sig eller sovmorrgon eller nått. Så de va ändå påväg upp till Ria. Så fick ja fixa mig foort som fan o hoppa in i bilen O IVÄG o ta kort på massa graffiti grejs o fors osvosv! 

Blåste lite, men de va sol som tur var :)
sämst sista, vet inte hur jag ska se på mina skärmar :S ena e skit ljus o ful o andra ser bra ut, inte så färgstark som den andra skärmen. HMMM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0