bEFF

Heidi Vuorela

WOOOOH..
Idag hade jag ju mötet i skolan.
Vi skulle prata om mina betyg.. men jag valde att om dom nu är så kassa som dom nu är, vill jag gå om till 2an.
Fast inte här på ön.

Har för ett tag sedan tagit kontakt med en skola i Torsby. Eftersom jag har så många ig:n så sitter jag här nu klockan snart 1på natten och pluggar!!! Har nu skrivit en träningsdagbok! Måste nog ännu skriva om måltider osv.

Sen har jag filmen kvar jag ska göra. Hoppas allt detta blir bra! att jag åtminstonde får ett Godkännt..:)
Så kan jag börja uppe i Värmland! Äntligen.. har verkligen ingenting att vara kvar här på ön hmm ..

Allt kommer bli brAAA hoppas jag. Aldrig att jag går om 2år här. När jag har allt i Värmland.
Nu ska jag skriva mer om måltids-grejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va glad jag blir att höra deee :D

2009-11-07 @ 09:38:37
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0