Seeing them all together just makes me feel so worthless and unwanted




3 i rad. Yes!
idag har jag busat med kattungarna. SÅ SÖTA ÄROM!!11 helt gal1 =)!
 sen har jag städat lite. Nedre våningen:p bra av mig igen. Men fick inget tack idag heller. Så kul.. men inget gräl idag iaf. Sööööft. Har lirat som vanligt, typ hela dagen, har inget headset eller mic för 3-4 dagen. Får snart nytt hoppas jag.
 hmm .. det var nått mer jag skulle säga men kmr inte ihåg, mitt minne är sämst;p
              &  yeah och nu har min bror skaffat brud, 4 i rad då.. Jag får väl vänta nått år till:p 
              fast nu är det inte många dagar kvar tills jag får besök:) de ska bli kul ! som fan:) o mysigt:D

BajBaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0