Skulle jag dö idag ?

fyfan vilken jÄvla dag !!!

Kopierar det som jag skrev på bilddagboken ..



Jag och tony åkte med mig till Karlsta och påvägen dit så hoppa de fram två rådjur och vi träffade ett. :/ de gick bra! o båda rådjurna klara sig de ena som vi träffade fastnade de skinn o päls från den på bilen. Sen låg de blod på vägen.. men vi kolla i skogen sen lite och de var inte kvar..

Sen när jag sutti och väntat i sthlm 3timmar. och ska på båt-bussen mot Nynäshamn.. Så Var det en olycka framför våran buss och vi stannade till. Väntade där någon minut. sen ba DUNK så flyger de in en släpkärra bak på bussen , sen efter de kör en bil in bak på bussen. och efter den bilen är det TVÅ bilar till som kör in i varandra in i bussen.. Kom ambulans brandkår poliser o fan allting ju..

och såklart var JAG den enda som skadat sig i bussen, hade nackont och de fråga om jag skulle med till sjukhuset men jag sa att jag måste med den här båten .. så väl på båten hade jag ännu ont osv åt en sallad sen somnade jag, och när vi gick av så ringde jag Taxi. så körde de mig till Sjukhuset.. klockan 2 va jag där och klockan 8 fick jag lämna akuten.. dom undersökte och rönktade min nacke och rygg.. fick wihpler i nacken men inte nått allvarligt ..än iaf.. de kan ju komma senare värre men de hoppas jag verkligen inteeeee..

Nu är jag äntligen hemma efter denna jävla resa .. Ensam satt jag och väntade också 2 till 8 HEH aja. jag hade ändå inte orkat haft sällskap för ja hade så jävla ont i huvet. Trode jag skulle svimma, BLÖ!

nej nu ska jag ner och göra nått att äta. nUdLaR eller om de finns nå godare hih. Hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0