Har nog aldrig varit så rädd

HAHAHAHAHHAHA JAG gjorde pizza... och såg att den började bli bränd! 
Så jag öppnade hela ugns skiten o de va RÖÖKTE ut rök åsen efter ett litet tag, så skulle jag på toa . såba PIP PIP IPIPI PIPIPIPIP!!! brandvarnaren satte igång, och jag e precis under den HAHAHAHAHA
höll fan på o pissa ner mig! 

första jag tänkte på va fan vad pinsamt, de brinner ju inte ens. Så dum hahha.

kunde knappt STÅ efter de slöt o pep. Jag nådde ju inte uipp till knappen heller, försökte hoppa men de gick inte heller hahahah. Men sen gick den av av sig själv TUUUUUUUUUUR. Rökigt i min lägenhet ja :( :D 
jaja pizzan va god förutom kanterna som e bööörnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0