DruidzFemale ? herra!

2009-09-27 Jah.
nu är det bara 2/3 tjejer kvar i druidz female laget.
De tänkte typ satsa på ett kill-lag på dh sen orkade det inte med tjej laget tydligen ?
Men nu hör jag att de ska komma upp med en annan femma ? EEEEEHHh säger jag bara ?
Blev Xabi och jag Clearity kickade då eller ?
Något jag inte är bra på är att säga vart vi ska gå och göra i spelet.
Kan verkligen inte vara det ? ofta ni skulle kicka en som spelar bra och topfragar nästan varje match/pcw :S
Eller är det bara för jag bor på Gotland och inte kan ta mig på bootcamp när ni har lov och inte jag samma vecka ?
Fattar ingenting!
Lycka till med att hitta bra spelare:) HAHAHAH

Mja. Men jag är redo att spela i andra klan, ge mig en provspelning så då jävlar!

Kommentarer
Postat av: annas tony! :)

KANOOWI FÅR DU VA MED I :DDDD <3

2009-10-01 @ 17:48:18
Postat av: Xabi

haha eller hur? nee fattar inget heller :P

2009-10-01 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0