tRÖTT

fyfan.. somna inte ens förens vid halv 6 eller nått. Var ännu vaken när Johannes skulle gå ut till bussen imorse,
och jag hade ställt ringning på kl 9.10 tror ni inte jag knäpper av det i sömnen eller ? Gör jag alltid!
Skulle ringa ett samtal .. men det får bli imorgon istället, jäkla COD som gjorde mig uppe länge, men ja fick iaf 40 asciments eller hure stavas haha.

får väl se om det finns något gott och äta nu väl, klä på mig också lär jag väl få göra
och GUH vad jag hatar detta tangentbord :S
Det är helt böjt!! VÅG typ sen äre av MICROSOFT

SÅHÄÄR sere fan ut!

xakt det är det, förutom de blå texten där nere.. sitter iof vid den andra datorn, och här sere förjävligt ut HIHI HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: pojken :)

Men detva roligt när vi spelade iaf :DDD

2009-12-08 @ 21:58:17
Postat av: pojken :)

Men detva roligt när vi spelade iaf :DDD

2009-12-08 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0