ajuste.

Mina ögon.. Jag ser suddigt HELA tiden. Har gjort de fan en 2-3 veckor snart.
Fattar verkligen inte vad det är. Skulle se på när damerna spela fotboll idag, det gick inte ?
Hittar ingen bild, men om ni ser en person.. sen precis bakom är det halva den, helt jävla skumt är det.

Fattar inte varför.. tänk om det är medicinen jag tagit ? Mot ögoninflamation ? 
Jag har inte ögoninflamation det vet jag, det är typ allergi.. mot någonting inte ens läkarna vet. DOM VET JU INGENTING ? 

Först säger dom ögoninflamation 
sen säger dom allergi.

Ska ringa imorgonbitti och få tid. Så ska vi se vad det säger den  här gången ?
Förut va jag där 3ggr på en vecka hahah. Dyrt med mediciin ra, som inte ens hjälper:p

vill bli frisk.


Min fiffituss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0