Lägenheter, uthyres och hyres!

Har  lagt in annons om att bo i sthlm. 
Har fått mycket svar :D Men väntar på fler, för de va typ någon i Haninge och Skogås.
Båda dom va typ aldrig hemma och båda lägenheterna va 3or. Så kommer ju få hela lägenheterna för mig själv. Ganska najs. Men det är ju ett rum jag söker och de finns i båda:)
Inte dyrt heller, en för 2600 och den i haninge 3000. Den för 2600 ligger närmare Sthlm än den i Haninge, så ska kika på den tror jag först :)

Ser både fram och inte emot att flytta. Känns lite konstigt bara. Lämna alla men ändå är det närmare hem så jag kan åka varannan helg hem osv. Så de kommer bli mycket bättre.

Jaja, någon som är intresserad av min 1a ? 50.3 i alstigen 29H
hyran ligger på 3394 kr

Kommentarer
Postat av: EMMY

skogås är skiiit cp!

2010-10-06 @ 15:59:49
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0