orkar inte skriva så mkt

idag SKÖNT SOM FAAN! gr!



igår suping i sunnnne, helt okej! åkt mest cAAr med mickÄ o han som satt breve, sry kommer inte ihåg va du heter :D 

jossa den jäveln fick ragg så ja fick sov själv där vi skulle sooova. men de gjort inget, klart du ska ha dig *** :D:D:D:D::D
hahah på sibylla jag o jossa. hon fick välja leksak haha så tog hon några djur i en påse. så spela jag in en film när vi leeekt med dom:D HAHA lägger in när jag får in grejer på datorn eller när jag hittar bluetoothen :PPpP




Kommentarer
Postat av: emelie

fast jag plattade de sen haha, men tycker ändå 4 dagar va bra gjort iaf:D

2010-05-09 @ 18:08:03
URL: http://emelieemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0