sun sun sun :))

KATTEN LÖPER, igen guuuuuuuuuud så jobbig! Grannarna tror väl att jag plågar henne för hon jamar högt o hela tiden!!
har iaf lagt ut en annons på henne nu. Några som skrivit iaf. Aw vill inte :(
men måste fan. ja ja.


SOLEN SKEINA IDAG, har precis tagit på såndär hawaii sol grejs. så snart ska ja ut på balkongen o steka lit : D
nyduschad o allt gött!


fick föresten 132243243 st klistermärken igen, från ambiguous : ) 
satt några på datorn: D måste ha fler vitare för jag vill ha på Loaded märket o de e svart text sen genomskilniiiigt. 

Jossa slutar vid 3, toria giirl :D
sen ska jag va med hNENEEE :D SAKNAT DEN JÄVELN!


Jajajajajajaa... Nu ska jag ut slick på kindn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0