nu e jag pa guutttland.

Orka inte skriva något igår, va hur trött som helst. 

Bussen från karlstad gick ju kvart över 2, och jag va där vid 9. Så v'nta till 10 iaf sen va ag med Samin:) 
Gu så sötötööötötöttt hund han har, blir galen:D Borsta den o busa lite ih :D Sen gjorde jag makaroner vid tolv- ett någongång, o han sa han hade massa krydder o att han hade grillkrydda. Fan NOLL krydder ju :( Sen hade han inte den bästakryddanihelavärlden GRILLKRYDDAAAA :@ fick bara ha smör o ketchup.
jaja o på bussen sen vid 2 så satte jag först ensam, sen i karlskoga så kommer en skit stor tjockis o sätter sig breve mig, o jag ville ju sova :( Kunde inte lägga mig ner ju, sen hoppade han av efter örebro någongång. Så då la jag mig i sätet o sooooovd.
Sen i sthlm satte jag bara o väääääääänta på att tiden skulle gå vidare, vänta fan 4 timmar där. Alonee, trodde jag skulle få se Timmy, men de gjorde jag inte.

På båten sen träffa jag iaf Staffan, så kolld vi på film från datouurn o han beställde gourmë tallrick eller vad de heter hamburgar tallrick IDUNNO. jävlar så gott de va. Och jag hade inga pengar till o köpa nått , så fick ta några pommes o min twix! HIih
hahaha sen nere vid båten när alla går av. Så Tyckte jag att de såg ut som Johannes (min bror) fast ändå inte, han stog o kolla på mig o jag glodde på han, han va en bnit bort då. Så jag våga inte skrika johannes hahaha ifall de va fel :D Så stog ja o okolla som fan iaf, sen kom väskorna så fick han komma till mig iställe haha!
VILL NI SE EN MYSIG SAG FÖRESTEN ?
hihi mitt knä sen jag ramla under tunneln me longboarden :PpPP
Kan knappt gå! Känner mig som en gammaaal kärring som har ont,
har ont i underarmen KNÄNA (ja båda :( ) RYGGEN, fast den e bättre nu efter jag sovit, tror de va efter bussresan.
Ja iaf, jag har jävligit ont överallt iaf!
NU KOM MIN MISSSEEE :) Tussen :**!!!
jamaar upp i trappen :D han sov vid mig imorse, Karro eller någon som lagt dit honom, aaw :)

NEJ nu ska jag äta frukost sen ska jag leta efter några saker osv här hemma, sen när de slutat blåsa liiite ska jag klippa resten av gräsmattan (DUKTIG JAO) HEJS PÅ ER FELLAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

men de ser ju ut som du har ett hjärta på benet ju haha:P

2010-05-28 @ 16:32:02
Postat av: Anonym

emelie va de som skrev också:)

2010-05-28 @ 16:32:30
URL: http://emelieemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0