KUL DAG...

JAHA, först. alla måndagar, har jag trott att jag haft TEXT men jag har tydligen haft mediakommunikation eller vafan de hette. VISSTE INTE JAG ? alltid trott ja haft text. Dom är breve varandra på schemat faan:p

ajaa, så se säger andreas att zara e sjuuk och jag har bara henne idag. så INGEN lektion alls alltså.
Då gick jag ner mot torsby o skulle se om min cykel va kvar. Först, gick jag till sibylla o fråga om de behövde någon som jobbade extra. o ja de behövde dom:D ska ner klockan 8 ikväll om jag ville, och kolla hur det fungerar osv. 

Får inte betalt, så jag vet inte. Kanske cyklar neråt.

Tänk er mig stå o dela ut mos till er :D hihi hoppas jag får sibylla keps =)
ääääälskar ju deras chilliii cheees också! NAM:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0