faktoriet!

Igår, fick supa själv. Kul ? aa faktiskt haha
drack upp en hel bacardi razz, guuud. Men gott vare, cola razz med lime i : -)
sen cykla jag ner mot torsby, undra om min cykel är kvar :p ?
Lätt o känna igen iaf :D! skrev även en lapp, "rör ni dör ni /anna budin" HAHAHA så jävla dum ja e.

Gick till sofia med vp, som fyllde år igår! (sofia som fyllde år alltså) :D
var vi där ett tag sen drog vi ner till faktorieet! Andra gången jag är där, lika full typ. Fast ne första va nog värre hahah!

joel den jäveln, ganska smart :D ska me göra så nästa gång. bra o ha haha:D

Iaf, blev för full typ såå jag börja gå hem vid .. jag vet inte vad klockan va hahah!
Fick sjuss av han här nere på pizzerian, snääll :D !

Så min cykeli cykel står kvar nere. Får stå där tills imorrn eller någe.
-- sen föresten.. VAD har hänt ? 
blivit något fel här eller ? Fattar noll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0