=)

vilken dag :D

inge foto idag. så hade inget idag :D
så jag kollade först på Lost, sen SOMNA jag o jossa ringde vid typ 5 och då vare SOL som fan:D
så drog jag till henne, sen cykla vi ner till torsby med våra biikes=)

satte oss vid Lustgården eller "Grillköket" som dom döpt om det till, tycker de fortfarande ska heta lustgården ja men men!
Beställde chiken bits meny, pommesena smakade typ bacon så de va inge goda. 
sen kom sara o maria förbi o satte sig innan de gick o kollade på fotboll. Trevligt ja:D

sen träffa vi på daniel andreas och kevvaaan! cykla/longboarda vi ner till quikly (fel stavat säkert men ni fattar)
satt där o vänta på emil sen kom han och då drog alla dom o kolla på fotboll så cykla jag o jossa heeem! Satte oss o dunka musik o skrev ett CV till mig : ) inte klart än dock, ska fortsätta imorrn. Då jag börjar klockan 1.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon som det va idag, eller på kvällen va de fint väder då. 

Så, så kan de få vara imorgon med! Kan jag sitta på balkongen o sola lite :D!
mysigt idag (eller ikväll) =) massa folk o ja sånt gillar jag :D!!!

nu vet jag inte vad ja ska skriva mer om :D så¨ååå hoppas ni hafte bra iaf:) TJING


sommmmaaah kääänsnnssososollllrlrrr jajaaaa:DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0