börjar seriöst...

grina snart.. jävlar vad allt går dåligt helt plötsligt.
bajs killar.
bajs lärare
bajs räkningar
bajs KATT!! (hon skiter fan vid dörren hela tiden)
bajs lägenhets visning på måndag. (städa urk)
bajs kläder. (vart tar ni vägen ?)
bajs JAG
bajs vill ha sommarjobb!!
måste ha sommarjobb, kommer fan få flytta hem till gotland igen, och de vill jag VERKLIGENJÄVLAIHELVETE INTE!!!!

Tycker synd om mig själv nästan. Synd om mamma o sören också som betalar lägenheten och de fick betala el räkningen. JA, och min mobil räkning betalar dom också. Jag är seriöst så jävla lat, men jag VILL ha jobb och jag gör vad som helst. Städar tillomed toaletter 24/7 för o få pengar.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: emelie

verkligen också i stort behov av sommarjobbbb:(

2010-05-21 @ 21:40:43
URL: http://emelieemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0