vakna vi 11 typ

kanske 10, nästan 11 iaf VET INTE . ah 
har inte gjort nåntingggg, har fixat håret iaf. Sen har internet bajsat sönder hel tin. Men nu verkar det funka iaf. 

Ssssska hämta en kitts idag. Ska ännu ringa o säga när vi kmr, ska ba ha bil först. 

har INGEN mjölk! fundera på o gå ner till Toria o köpa lite..
*Mjölk
*Toapapper
*Ägg till kattens päls :D
*ny ost ?
*MACKA!!
*typ Tändstickor eller tändare till alla ljus jag har :)
*KATTMAT 2st friskies så får man en kattskål på¨köpet!
*Sprayflaska all rengörning måste jag ha. Fan glas-bordet blir dammigt DIRR jag torkat av de, va äre för fel `?
*SEN GODIIIIIIIIIIIIIIIS antar jag : D

BILDER PÅ MISSEN KMR, VET ATT NI VILL SE : DDDD


måste kirra internet också, menneee, de blir väl när jag fått ihop min dator. 
måste köpa ett TV-kort till datorn också, så kan jag ÄNTLIGEN se på tv! 

HEJSVEJS PÅ ER BARN . OMG jag tryckte på bakåtknappen o ALLT försvann. tur fanns det kvar när jag klickade fram igen, GAH mitt hjärta stannade där.




koncentrerad grabb!

Kommentarer
Postat av: freak

SV: nä, Petter heter han nog ;p

2010-03-14 @ 14:33:36
URL: http://elinlawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0