fyllon

igår kom Maria hit en sväng :) prata och så KNÄCKEMACKA åt vi, har typ glömt bort dom nu för jag har typ ingen ost kvar haha! Eller jag har ost, men det är jobbig o hyvla, plasten tar i och jah! DÅ orkar jag inte ta fram osten, så blire inge knäckemacka!
ska fan ta kort på osten så får ni se HAhhah
nej det blev ingen bra bild så ni får se mitt FYLLDA kylskåp istället
Mmmmmm 5 cider o 2 vin!  DÄR ÄR osten föresten brevid bregott.et! hahaha skidbacke i den btw
Sen bytte maria o jossa plats, maria åkte och jossa kom hit! 
så satt vi o prata lite sen hade hon VIIIIIIIIIIIN med sig! 2 låder :D:D:D
såååå vi satt här o pimpla vin HIHI och färga mitt hår:D
mörkare : )

nIS nIS! sen kom OSKAR KIOSKAR o knuttNNNN förbi o drack med oss, sen gick vi till grannen på andra sidan här o fezzt lit! Fyfan fick ont i magen av allt vin haha vin o SIGG HAHAH SIGG! AH MEN JO, cigg o vin AJ aj! xddd
men vi gick tgilllbaka hit till mitt iaf, HAHAHHA JAG lurade sveaj att de låg nån i badkareT AHAHAAH 
typ såhär: 

jag hade spillt vin på brallerna o han skulle på toa o jag höll på o torka bort allt vin sen säger han 
åå va trött jag är! vill hem o sov
jag: men lägg dig här i badkaret, draperiet är ju för de e ingen som märker! 
sen drar jag upp draperiet lite hahah o säger MEN DE LIGGER ju redan någon här !?
ahahahha andreas ba VA nej få se! HAAHAHAH HELT tomt där ju :D

sen efter de gick ja jossa tarmen o boger hem te mitt!
sen efter jag kastat av mig Alla kläder utom en tröja så kommer sveaj o seb haha : D 
men ja, här satt jag i tröja o chilla!
MMMMMMMMMMMMMMEN ska nog sova lite nu tror jag för det är.....
BTW ni som inte kollar på /E/
vafan e detta HAHAH
GIGANTOS KUKOS ?
nej jag tror det är en jävla mage iaf HAHAHHA ingenaning :D

Kommentarer
Postat av: maria

guuuuurkan!

2010-03-13 @ 15:12:43
URL: http://morff.blogg.se/
Postat av: S

haha vafan

2010-03-15 @ 12:19:59
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0