Saker, mat, hundar, trött!

vakkert takk! 

idag har jag fåååttt
tunnel 25mm (ÄNTLIGEN) så jag sitter här med en hårddisk i örat o försöker töja.
sen fick jag EN !!???!? dermal, de stog att den andra kommer när den kommer in på lagret, jävlar så roligt. Väntat snart i en månad ALDRIG ATT JAG ska beställa igen från barbarella eller hur de nu stavas! FY..
MEN fick iaf ett smycke gratis en töj på 8mm.. men jag har inte 8 ? så jag gav bort den till knut. För han har 8.

SEN fick jag paket från komplett, RAM-MINNE till min bärbara<3
2gb : ) dyyrt. Men jag har ingen mejlsel så jag kan int öppna den HEH!

SEN fick jag paket från Junkyard! WIIEE! fick en tisha o en klocka :) uunderbart :D nöjd som fan!

sen efter allt o skola o fadderittan så åkte jag till lekvattnet med knut och åt! 
jävlar va folk de va där, typ hela hans släkt. Trode bara ena hans syrra skulle va där men men :>
jäävlar så fina hundar hans syrror hade!
en bullterrier och en typ pitbull eller amstaff :GGG sen vare en till som va blandras mellan rottweiler o nått mer sööt :D
Men det har varit en bra dag idag, e faktiskt trött nuu:O!
vet inte om ja ska äta något ? Är inte hungrig, bara sugen på något.. typ macaroner haha!
hejsåläääng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0