Roliga internet ibland!

kom precis hem nuuu
hade verkligen SKIT BAJS ALLTING tråkigt förut. Såååå eller för internet dog vid kanske 14:30 nånstans,
så visste jag inte vad jag skulle göra. Så jag ps:ade lite hahaha
sen söp jag samtidigt, drack typ upp halva vinet, sen fick jag VÄRLDENS nicko kick! Känndes som jag va HÖG!
när jag gick till köket så kunde jag knappt stå, läskigt : D hahah

ja, men sen fick ja skjuss ner till alstigen typ kl 6 eller nått. i en SCHEVA eller hur de stavas. 3sits fram haha:D
sen nej vi fick inte skjuts direkt. Tog någon (några) raggarundor i tby haha.

sen vart det alstigen! Jossa, Moa, Sveaj, Knut o Jonas! OCH JAG: PpP
sen hände det inte så mycket mer. JAG har såklart alltid glömt någonting. Och det var mitt leg nu, så vart inte så peppppppp såee jag o Jossa drog hemåt. och nu ligger jag här med Tösen i knät :) gosiii!
hah här kommer nån bild,
SÅ tråkigt hade jaggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0